Vítáme vás na našich stránkách! Jsme připraveni udělat maximum pro vaši spokojenost! Poskytujeme kvalitní služby. Jsme rádi, že jste nás navštívili!
Připomínají vám tyto věty něco?
Ano, jistě, že ano.
Tyto věty se tak často objevují na všech webech, že snad není možné, aby takové otřepané a obecné fráze někdo neznal. Zcela nekonkrétní, zbytečné a nedůležité informace, které poměrně často mohou rozhodnout o tom, že osoba, která web navštívila, uteče a již se nevrátí.
Podle statistik je ověřeno, že se návštěvník na webu chová následovně:
1. Navštíví úvodní stránku
2. Zleva doprava prohlédne asi třetinu textu
3. Pokud ho něco zaujme, posune dolů, aby zjistil víc
4. Použije maximálně dvě až tři kliknutí pro dohledání informací, které asi hledá
5. Pokud nenajde – odchází
Většina webů firem i jednotlivců však svůj web má tak špatně vytvořený, že to skoro vypadá, že hlavním cílem webu je, odpudit potenciální klienty či zákazníky.
Co tedy udělat pro to, aby byl váš web přitažlivý pro klienty?
1. Buďte KONKRÉTNÍ
Pokud někdo hledá něco konkrétního, většinou se na vaše stránky dostane z prohlížeče. Je dobré v několika větách proto mít na webu, co děláte, odkud jste, jakou máte specializaci a co naopak neděláte! Jednak více textu na úvodní stránce zajistí lepší vyhledávací pozici a za druhé tím zákazníka zaujmete.
2. Buďte VÝSTIŽNÍ
Konkrétně a výstižně napsané texty, to je výhrou webu. Pokud budete dlouze vyprávět o tom, co děláte, může se stát, že zákazníka spíše unavíte, než ho nadchnete!
3. Najměte COPYWRITERA
Pokud si s texty nevíte rady, netruchlete, ale místo toho si najděte šikovného copywritera a nebo dokonce firmu, která se na toto zaměřuje. V podstatě za pár desítek korun pak můžete mít kvalitní obsah, který vám přivede další a další zákazníky. Stačí opravdu vystihnout heslovitě informace, které chcete uvádět. Následně vytvořené texty přečtete, upravíte a můžete používat.